Charger Xiaomi Redmi 4X 4a Note 5a Prime Redmi 5 Plus - Casan Carger Harga Rp. 65.000

10:23 PM


#Charger #Xiaomi #Redmi #Note #Prime #Redmi #Plus #Casan #Carger Charger Xiaomi Redmi 4X 4a Note 5a Prime Redmi 5 Plus - Casan Carger xiaomi, xiaomi stock, xiaomi mi a2, xiaomi india, xiaomi mi 8, xiaomi scooter, xiaomishu, xiaomi phones, xiaomi china, xiaomi black shark, xiaomi redmi note 5, xiaomi poco phone f1

** Selama Iklan ada, Barang Pasti Ready !!


Kompatibel u/ semua smartphone Serie
USB Micro,

100% Original Bukan Abal-abal
Garansi uang kembali jika produk tidak sama dengan gambar

model 08 - EV
Featurs : Quick Charger 2.0
Input: 100-240V, Output: 5V- 2000 mA
100% High-quality and ultra portable
Micro Usb Cable include
With Steker (Sambungan kaki)

* PRODUK INI COMPATIBILITY/SUPPORT
- Xiaomi Mi 4i
- Xiaomi Mi Note
- Xiaomi Mi Note Pro
- Xiaomi Mi Pad 2
- Xiaomi Mi Pad 7.9
- Xiaomi Mi1s
- Xiaomi Mi2
- Xiaomi Mi2A
- Xiaomi Mi3
- Xiaomi Mi4
- Xiaomi Mi4 LTE
- Xiaomi Redmi 1s
- Xiaomi Redmi 2
- Xiaomi Redmi 2 Prime
- Xiaomi Redmi 3
- Redmi 3S / 3X /
- Redmi 4 / 4 prime new
- Redmi 4X new
- Redmi 5
- Redmi 5 Plus
- Redmi Note 5a / Prime
- Xiaomi Redmi Note
- Xiaomi Redmi Note 2
- Xiaomi Redmi Note 3
- Xiaomi Redmi Note 4G
- Xiaomi Redmi Note 3 Pro SE
- Redmi Note 4 / Note 5A new
- Xiaomi Mi Max

***
Charger ini juga bisa untuk smartphone lain dengan port Micro-Usb

Harga : Rp. 65.000



Beli Sekarang



Tags : chargers, chargers schedule, chargerback, chargernet, chargerback login, chargers vs browns, charger plates, chargers news, chargers score, chargers depth chart, chargers tickets, chargers football






keywords: xiaomi, xiaomi stock, xiaomi mi a2, xiaomi india, xiaomi mi 8, xiaomi scooter, xiaomishu, xiaomi phones, xiaomi china, xiaomi black shark, xiaomi redmi note 5, xiaomi poco phone f1 redmine, redmi 6, redmi, redmi 6a, redmi 6 pro, redmi note 5 pro, redmi y2, redmi 5, redmine login, redmi note 6 pro, redmi 5a, redmi note 5

Share this :

Previous
Next Post »
0 Comment

Write markup in comments
  • Please leave a comment by topic. Comments that include active links, ads, or the like will be deleted.
  • To insert code use <i rel="code"> Code to be inserted </i>
  • To insert a long code use <i rel="pre"> kode yang akan disisipkan </i>
  • To insert a quote use <i rel="quote"> Your note </i>
  • To insert an image use <i rel="image"> URL gambar </i>
  • To insert a video use the [iframe] video embed URL [/iframe]
  • Then parse the code in the box below
  • © 2018 Harga HP Handphone