XIAOMI MIA2 MI A2 / MI 6X MI6X - MSVII ORIGINAL HARD CASE PREMIUM SLIM - Biru

1:04 AM


#XIAOMI #MIA2 #MI6X #MSVII #ORIGINAL #HARD #CASE #PREMIUM #SLIM #Biru XIAOMI MIA2 MI A2 / MI 6X MI6X - MSVII ORIGINAL HARD CASE PREMIUM SLIM - Biru mia2, mia2 mobile, mia2 specification, mia2 xiaomi, mia2 phone, mia2 india, mia2 cell, mia2 abrams, mia24, mia2000, mia2-1-1, mia24-13

MSVII ORIGINAL untuk Xiaomi MIA2 / MI6X
--------------------------------------------------------------------
Kemasan packing warna MERAH, terdapat Tulisan MSVII EMBOS pada kemasan, serta dilengkapi BARCODE di bagian belakang kemasan.
--------------------------------------------------------------------
Jika tidak asli, kami kembaliakn dana anda utuh 100% termasuk ongkir dan case GRATIS untuk Anda.
---------------------------------------------------------------------

PIlihan Warna :
** Hitam
** Ungu
** Merah
** Biru

Brand Name : Msvii
Design : Business,Matte,Plain
Compatible Brand: xiaomi
Function : Anti-knock,Heavy Duty Protection,Dirt-resistant
Type : Fitted Case
Features : Simple & Frosted PC Hard Case
Size : 5.99
Retail Package : Yes
Sales Way : Wholesale and retail
Material : plastic
Product Name : MSVII 360 Full Protection Series
Suitable model : For Xiaomi MI6X / MIA2

************ NICE CASE ***************

Harga : Rp. 65.000



Beli Sekarang



Tags : xiaomi, xiaomi stock, xiaomi mi a2, xiaomi india, xiaomi mi 8, xiaomi scooter, xiaomishu, xiaomi phones, xiaomi china, xiaomi black shark, xiaomi redmi note 5, xiaomi poco phone f1



keywords: mia2, mia2 mobile, mia2 specification, mia2 xiaomi, mia2 phone, mia2 india, mia2 cell, mia2 abrams, mia24, mia2000, mia2-1-1, mia24-13 microsoft, minecraft, michaels, microsoft 365, microsoft office, microsoft 365 login, microsoft word, milwaukee brewers, midwayusa, milconnect, michigan lottery, miniclip

Share this :

Previous
Next Post »
0 Comment

Write markup in comments
  • Please leave a comment by topic. Comments that include active links, ads, or the like will be deleted.
  • To insert code use <i rel="code"> Code to be inserted </i>
  • To insert a long code use <i rel="pre"> kode yang akan disisipkan </i>
  • To insert a quote use <i rel="quote"> Your note </i>
  • To insert an image use <i rel="image"> URL gambar </i>
  • To insert a video use the [iframe] video embed URL [/iframe]
  • Then parse the code in the box below
  • © 2018 Harga HP Handphone