CASE XIAOMI MI5C MI 5C IPAKY CARBON FIBER SOFT SERIES HANDPHONE TABLET Harga Rp. 2.440.000

2:00 AM


#HANDPHONE #XIAOMI HANDPHONE XIAOMI 5C HANDPHONE, XIAOMI

XIAOMI REDMI MI 5C RAM 3GB/ROM 64GB
GARANSI TAM

NETWORK
Technology
GSM / LTE

BODY
Dimensions 144.4 x 69.7 x 7.1 mm (5.69 x 2.74 x 0.28 in)
Weight 135 g (4.76 oz)
Build Front glass, aluminum frame, back
SIM Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

DISPLAY
Type IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors
Size 5.15 inches, 73.1 cm2 (~72.6% screen-to-body ratio)
Resolution 1080 x 1920 pixels, 16:9 ratio (~428 ppi density)
Multitouch Yes
- MIUI 8

PLATFORM
OS Android 7.1 (Nougat)
Chipset Xiaomi Surge S1
CPU Octa-core (4x2.2 GHz Cortex-A53 & 4x1.4 GHz Cortex-A53)
GPU Mali-T860MP4
MEMORY
Card slot No
Internal 64 GB, 3 GB RAM

CAMERA
Primary 12 MP (f/2.2, 27mm, 1.25 µm), phase detection autofocus, dual-LED dual-tone flash
Features Geo-tagging, touch focus, face detection, HDR, panorama
Video 1080p@30fps
Secondary 8 MP (f/2.0, 27mm), 1080p

SOUND
Alert types Vibration; MP3, WAV ringtones
Loudspeaker Yes
3.5mm jack Yes
- Active noise cancellation with dedicated mic

COMMS
WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
Bluetooth 4.1, A2DP, LE
GPS Yes, with A-GPS, GLONASS, BDS
Infrared port Yes
Radio FM radio
USB Type-C 1.0 reversible connector

FEATURES
Sensors Fingerprint (front-mounted), accelerometer, gyro, proximity, compass
Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, Push Email, IM
Browser HTML5
- Fast battery charging 9V/2A (Quick Charge 3.0)
- MP4/H.264/XviD player
- MP3/WAV/eAAC+/Flac player
- Photo/video editor
- Document viewer

BATTERY
Non-removable Li-Ion 2860 mAh battery

***
Harap mengkonfirmasi stok sebelum memesan.
***

Catatan :
1. Membeli berarti telah membaca peraturan diatas, tidak ada komplain dikemudian hari.
2. Barang kami cek terlebih dahulu sebelum di kirim.
3. Seluruh produk yang di kirimkan akan di packing dengan bubble wrap untuk menjamin qualitas produk selama pengiriman.

Jangan ragu untuk bertanya kepada kami jika kurang jelas atau memiliki pertanyaan lain.

Harga : Rp. 2.440.000



Beli Sekarang






Skin Handphone Xiaomi Mi5c Mi 5c -3M Black Leather

#Skin #Handphone #Xiaomi #Mi5c #Black #Leather Handphone, Xiaomi, Black, Leather ...
Harga : Rp 119.000


Skin Handphone Xiaomi Mi5c Mi 5c - 3M Black Wood

#Skin #Handphone #Xiaomi #Mi5c #Black #Wood Handphone, Xiaomi, Black ...
Harga : Rp 119.000


Skin Handphone Xiaomi Mi5c Mi 5c - 3M Black Doff

#Skin #Handphone #Xiaomi #Mi5c #Black #Doff Handphone, Xiaomi, Black ...
Harga : Rp 119.000


Skin Handphone Xiaomi Mi5c Mi 5c - 3M White Wood

#Skin #Handphone #Xiaomi #Mi5c #White #Wood Handphone, Xiaomi, White ...
Harga : Rp 119.000


Skin Handphone Xiaomi Mi5c Mi 5c - 3M White Carbon

#Skin #Handphone #Xiaomi #Mi5c #White #Carbon Handphone, Xiaomi, White, Carbon ...
Harga : Rp 119.000


Skin Handphone Xiaomi Mi5c Mi 5c - 3M Red Carbon

#Skin #Handphone #Xiaomi #Mi5c #Carbon Handphone, Xiaomi, Carbon ...
Harga : Rp 119.000


Skin Handphone Xiaomi Mi5c Mi 5c - 3M Black Carbon

#Skin #Handphone #Xiaomi #Mi5c #Black #Carbon Handphone, Xiaomi, Black, Carbon ...
Harga : Rp 119.000


Skin Handphone Xiaomi Mi5c Mi 5c - 3M Classic Wood

#Skin #Handphone #Xiaomi #Mi5c #Classic #Wood Handphone, Xiaomi, Classic ...
Harga : Rp 119.000


Handphone Xiaomi Mi 5C Ram 3Gb Internal 64Gb Garansi Distributor 1

#Handphone #Xiaomi #Internal #64Gb #Garansi #Distributor Handphone, Xiaomi, Internal, Garansi, Distributor ...
Harga : Rp 2.461.000


CASE XIAOMI MI5C MI 5C IPAKY CARBON FIBER SOFT SERIES HANDPHONE TABLET

#CASE #XIAOMI #MI5C #IPAKY #CARBON #FIBER #SOFT #SERIES #HANDPHONE #TABLET XIAOMI, IPAKY, CARBON, FIBER, SERIES, HANDPHONE, TABLET ...
Harga : Rp 46.000


Share this :

Previous
Next Post »
0 Comment

Write markup in comments
  • Please leave a comment by topic. Comments that include active links, ads, or the like will be deleted.
  • To insert code use <i rel="code"> Code to be inserted </i>
  • To insert a long code use <i rel="pre"> kode yang akan disisipkan </i>
  • To insert a quote use <i rel="quote"> Your note </i>
  • To insert an image use <i rel="image"> URL gambar </i>
  • To insert a video use the [iframe] video embed URL [/iframe]
  • Then parse the code in the box below
  • © 2018 Harga HP Handphone