for Xiaomi Mi A2 Lite Screen Protector for Xiaomi Mi A2 A1 8 6X 6 5X 5 Harga Rp. 25.600

3:43 AM


#Xiaomi #Lite #Screen #Protector #Xiaomi for Xiaomi Mi A2 Lite Screen Protector for Xiaomi Mi A2 A1 8 6X 6 5X 5 xiaomi, xiaomi stock, xiaomi mi a2, xiaomi india, xiaomi mi 8, xiaomi scooter, xiaomishu, xiaomi phones, xiaomi china, xiaomi black shark, xiaomi redmi note 5, xiaomi poco phone f1

Varian 1: for xiaomi mi 6x ,for xiaomi mi a2 ,for xiaomi mi mix2 ,for xiaomi mi Mix2s ,for xiaomi mi 5 ,for xiaomi mi 5s ,for mi 5s plus ,for xiaomi mi 5c ,for xiaomi mi 6 ,for xiaomi mi 5x a1 ,for xiaomi Mi 8 ,for pocophone F1 ,for mi a2 lite ,||Varian 2: tempered glass ,|| Barang dikirim dari china memerlukan waktu 20-30 hari||Use: Mobile Phone


Compatible Xiaomi Model: MI 8,Mi5,Mi 5S,Xiaomi A2,Mi Mix 2,Mi 5S Plus,Mi 5c,Mi 6,Mi 5X


Features: Easy to Install,Ultra-thin,Scratch Proof


Brand Name: SGP Hybrid


Model Number: for xiaomi a2 lite glass


Compatible Phone Brand: xiaomi


Edge-to-edge Coverage: No


With Retail Package: No


Type: Front Film


Package: No


Fit for: Tempered Glass Screen Protector For xiaomi mi 6 for xiaomi mi5


Feature 1: 2.5D Curved Edge, 0.3mm,9H,100% New real tempered glass, Nano coating


Feature 3: wholesale , drop shipping , Super clear , Nano-coated Tempered Glass


Feature 4: Nano-coating, HD,9H Surface Hardness, Anti-shock, Anti-scratch


Model: Tempered glass screen protector film For xiaomi mi 5 for xiaomi a1


Package include: Tempered Glass xiomi xiami xaomi xioami mi 8 Screen Protector


Introduction: pelicula de vidro , protector de la pantalla de vidrio templado


Not Full Coverage : Due to 2.5D design of the display,it will be smaller than screen



Harga : Rp. 25.600



Beli Sekarang



Tags : fortnite, fortnite download, forever 21, ford, fortnite tracker, fortnight, ford credit, forge of empires, forbes, fortnite battle royale, fortnite skins, forge



keywords: xiaomi, xiaomi stock, xiaomi mi a2, xiaomi india, xiaomi mi 8, xiaomi scooter, xiaomishu, xiaomi phones, xiaomi china, xiaomi black shark, xiaomi redmi note 5, xiaomi poco phone f1 microsoft, minecraft, michaels, microsoft 365, microsoft office, microsoft 365 login, microsoft word, milwaukee brewers, midwayusa, milconnect, michigan lottery, miniclip

Share this :

Previous
Next Post »
0 Comment

Write markup in comments
  • Please leave a comment by topic. Comments that include active links, ads, or the like will be deleted.
  • To insert code use <i rel="code"> Code to be inserted </i>
  • To insert a long code use <i rel="pre"> kode yang akan disisipkan </i>
  • To insert a quote use <i rel="quote"> Your note </i>
  • To insert an image use <i rel="image"> URL gambar </i>
  • To insert a video use the [iframe] video embed URL [/iframe]
  • Then parse the code in the box below
  • © 2018 Harga HP Handphone